My Family!

Tuesday, November 29, 2011

Mereka sebagai ujian ku di kala ini!

..KAWAN..

Dikala ini mereka hadir sebagai ujian yang telah ditentukan oleh ALLAH..Demi ALLAH aku redha untuk 
menerimanya. Walaupun pahit ditelan tapi aku perlu kuat untuk melawan kemarahan yang sentiasa bersarang 
di hati ini. Aku sentiasa sayang pada kawan-kawan ku, tapi betul kata orang" kadang kala insan yang kita 
sayang itu akan hadir sebagai ujian kita..aku kene kuat untuk melalui selagi mampu ditelan dan diterima 
biarlah hanya aku n ALLAH sahaja yang mengetahui peritnya hati ini untuk menerima..semoga aku akan terus cool seperti biasa yang memaafkan seperti biasa kerana mereka juga hanya insan biasa seperti aku yang sering kali melakukan kesilapan..jika mereka juga punya hati dan perasaan, aku juga memilikinya. Aku tidak salahkan mereka kerana aku tahu aku yang bersalah atas semua yang berlaku bak kata pepatah
"Jangan berumah di tepi pantai,Jika takut dilambung ombak"..Aku tetap aku,apa yang aku tunjukan adalah 
diri ku,Ya ALLAH..aku hanya hamba mu yang lemah.. semoga ALLAH memberikan kekuatan untuk menghadapi dugaan ini.amin..T_T

No comments:

Post a Comment